Tentang kami

Tentang kami

Saturday, August 7, 2010

Baju Raya Dah siap........

Semalam 6 Ogos 2010, ibundaku menelefon sewaktu aku di pejabat sedang meneliti kerja-kerja yang tak habis-habis menanyakan khabar anakanda tercinta (hehehe),mak nak beritahu bahawasanya baju raya yang bru 2 minggu lepas aku beli dan ditempah di Batu Pahat sudah siap dibuat.Terkejut aku dengan kecekapan tukang jahit iaitu kak Ita kerana kebiasaannya di saat2 ini aku punya tempahan sebulan baru siap kerana dia pun sedia ada bertimbun2 baju yang patut disiapkan dahulu.HEhehehehe, terima kasih Kak Ita kerana prihatin terhadap tempahan yang sememangnya tiap2 tahun tak akan miss untuk membuat tempahan dengannya.

Dek kerana tahun ini giliran Raya akan berada di Perak, mak maklumkan 2 minggu sebelum raya kene siapkan dan kebiasaan seminggu sebelum raya aku akan pulang untuk bersama2 mak abah untuk berbuka puasa bersama. Terasa kehangatan raya dah ada plak bila mak bagi tahu tentang hal ni, padahal puasa pun tak lagi. Whatever, terima kasih pada Kak Ita kerana awal menyiapkan baju2 tu.

HUHU, apapun yang paling penting kita semua umat islam dapat menyambut bulan Ramadhan ini dengan besederhana kerana itu lebih elok dari kita berbelanja dengan boros...:)p

No comments: