Tentang kami

Tentang kami

Friday, May 21, 2010

Terima Kasih Cikgu..... (3P)

Terima kasih yang teramat sangat kepada para cikgu yang mengajar di Tadika Pasti Putra Permai. Sesungguhnya gabungan cikgu2 yang ada banyak mengajar FnF erti ilmu yang harus difahami. Terharu rasanya bila mana baru 2 bulan ke Tadika baru Faris dan Fatih sudah pun memahami apa itu Wahidun,isnani,salasatu sehinggalah asharatun. Tetapi Fatih masih dengan nada pelatnya lah dan bila mana setiap apa yang dilakukan di rumah mulut FnF tidak lekang dari menyebut semua doa dan pelajaran yang dipelajarinya.

Hari ini selesai sudah kesemua 10 subjek periksa Faris dan bila mana semalam Cikgu Hanum beri tahu Faris dapat markah penuh dalam matapelajaran matematik... Wah nampaknya Faris nak mengikut jejak langkah ibu untuk menguasai semua pelajaran kira2... hehe ibu kalau bab membaca kurang minat sikit sbb membaca harus memberi tumpuan yang lebih dan pemahaman yg sangat baik. Harap2nya apa pun yang dipelajari dapat di fahami dengan sepenuhnya.

Terima Kasih sekali lagi kepada Para Guru 3P iaitu Cikgu Hasnah, Cikgu Hasnida, Cikgu Hanum, Cikgu Lin dan Cikgu Jamnah dengan bimbingan anda semua dapat memberi impak positif kepada Faris dan Fatih. Semoga ilmu yang dicurahkan akan memberi banyak manfaat kepada semua anak2 didik di Pasti Putra Permai. Syukran.

Sekian.

No comments: